...

TRAKTEER JEZELF OP

Uitgebreide tandheelkundige diensten

Op zoek naar een vriendelijke en deskundige tandarts of mondhygiënist in Marum of omgeving Leek, Tolbert of Surhuisterveen? Tandartsenpraktijk The Face Kliniek biedt een scala aan tandheelkundige diensten, waaronder wortelkanaalbehandeling, tanden bleken en meer. Of het nu gaat om algemene tandheelkunde of cosmetische ingrepen, wij staan klaar om u persoonlijke en hoogwaardige zorg te bieden. Neem vandaag nog contact met ons op voor een afspraak en geniet van een stralende glimlach!

Tandartscontrole met Tandarts Haydar en zijn assistente - Een illustratie van een standaard tandartsbehandeling in actie.

Tandpijn

Tandarts angst

Gebroken of afgebroken tand

Parodontale Ziekte

Ongelijke tanden

Gaatjes en tandbederf

Tandvlekken

Ontbrekende tanden

Mondhygiënist

Mondhygiënisten houden zich voornamelijk bezig met reinigen en geven van instructies om de mondhygiëne te verbeteren

Wortelkanaalbehandeling

Lang aanhoudende pijn na het consumeren van warme of koude voeding/dranken?

Implantaat of een kunstwortel

Een implantaat of een kunstwortel Een implantaat is een kunstwortel van titanium of zirkonium die als vervanging van uw eigen tand dient.

Kroon en brugwerk

In veel gevallen is een vulling voldoende om een gaatje te herstellen. In sommige gevallen is er weinig tandweefsel over waardoor een kroon noodzakelijk is.

Chirurgische behandeling

Diverse chirurgische behandelingen zoals het verwijderen van tanden, kiezen en wortelresten worden bij ons vakkundig uitgevoerd.

Kunstgebit of prothese

Bij het missen van uw tanden kan een kunstgebit of een gebitsprothese wenselijk zijn.

Facings

Het doel van een facing is om de vorm of kleur van een tand te herstellen. Ook kunnen kleine spleetjes tussen de tanden opgevult worden.

Tanden bleken

Een esthetisch fraai gebit zorgt voor een goede uitstraling maar ook zelfbeeld van een persoon. Hierdoor wensen veel mensen mooie, witte tanden.

HEB JE EEN NOODGEVAL?

BEL 800-555-TANDARTS

Aarzel niet om dringende tandheelkundige hulp in te roepen als u een van de volgende symptomen ervaart:

Tevreden klant bij de Facekliniek steekt zijn duim omhoog

555-DENTIST

Dringende tandheelkundige zorg

Afspraak boeken

Maandag-vrijdag: 8:00 - 17:00

120 Dental Street

Seraphinite AcceleratorBannerText_Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.